Вихователь — це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства — розуму, думок, почуттів дітей, підлітків і юнацтва. В. О. Сухомлинський

четвер, 14 січня 2016 р.



Знам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів

вул. Фрунзе,89, м. Знам’янка, Кіровоградська область, 27406,  тел/фак. 3-21-52, 3-21-04,
е-mail: znamspets@ukr.net  Код ЄДРПОУ 22215095

НАКАЗ


 04.01.2016                                                                             №  01

Про затвердження плану заходів щодо попередження нещасних випадків, суїцидальних тенденцій серед дітей та учнівської молоді на 2016 рік


На виконання рішення оперативної наради у заступника прокурора Кіровоградської області (протокол від 05.11.2015 року) та з метою упередження суїцидів, нещасних випадків, жорстокого поводження з учнівською молоддю та дітьми, які можуть призвести до їх смерті, 

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити План заходів щодо попередження нещасних випадків, суїцидальних тенденцій серед дітей та учнівської молоді на 2016 рік (далі - План заходів), що додається.
2. Практичному психологу Толок Н.В., соціальному педагогу Дмитришиній Г.В., лікарю Мойсенко П.П., фахівцю з охорони праці Гвоздик Л.А., педагогу-організатору Ягодзінській Л.О., класним керівникам та вихователям:
2.1. Забезпечити належне та своєчасне виконання Плану заходів.
2.2. Інформацію про проведену роботу надавати до 15 числа щомісячно практичному психологу Толок Н.В.
2.3. Практичному психологу Толок Н.В., а в разі її відсутності соціальному педагогу Дмитришиній Г.В., подавати на узагальнення відповідному обласному галузевому органу управління інформацію про стан виконання запланованих заходів до 20 числа щомісяця, в якому вони відбулися.

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Директор                                                                                   Н.В.Заруцька
п/п
Захід
Термін
Відповідальний
1
Вивчити потребу та вжити заходи до 100 % укомплектування штату практичних психологів та соціальних педагогів у навчальних закладах області.
Січень

Директор навчального закладу
2
Забезпечити контроль за виявленням учнів “групи ризику”, схильних до аутоагресії, на підставі спостереження й експертного опитування.
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., класні керівники, вихователі (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
3
Повідомляти районні та міські центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді про сім’ї, в яких виховуються діти, схильні до суїциду, з метою визначення потреби у наданні соціальних послуг за результатами спільного проведення початкової оцінки потреб дитини та її сім'ї. 
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., класні керівники, вихователі (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
4
Повідомляти служби у справах дітей райдержадміністрацій, міських рад про дітей, схильних до суїциду, з метою надання їм комплексної, соціальної, психологічної, медичної, правової та інших видів допомоги у комунальному закладі “Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Кіровоградської обласної ради”.
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., класні керівники, вихователі (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
5
Проводити у навчальному закладі засідання круглих столів, тренінгів, постійно діючих психолого-педагогічних семінарів для вчителів та вихователів з питань патопсихології, психології міжособистісних стосунків, суїцидології, консиліумів щодо попередження суїцидальних тенденцій, проявів агресії, жорстокого поводження серед дітей та учнівської молоді.
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В.
6
Забезпечити:
- проведення у навчальному закладі за участі медичних працівників лікувально-профілактичних установ широкої роз'яснювальної роботи серед неповнолітніх щодо профілактики вчинення спроб та завершених суїцидів;
- направленням неповнолітніх, у разі змін у їх поведінці, на своєчасну консультацію до дитячого психіатра.
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., лікар Мойсенко П.П.,
класні керівники, вихователі (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
7
Запровадити в навчальному закладі програми факультативних курсів, курсів за вибором, спецкурсів з питань запобігання насильству в сім'ї, вирішення конфліктних ситуацій, формування навичок здорового способу життя.
Січень
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., класні керівники, вихователі (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
8
Поширювати набутий досвід упровадження в навчально-виховний процес “Шкільної медіації”, як способу розв’язання конфліктних ситуацій
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., класні керівники, вихователі (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
9
Розробити спільний Комплексний профілактичний план заходів з місцевим органом ДСНС та відділенням ГУНП національної поліції з питань безпеки життєдіяльності для учнів з метою засвоєння основних положень Правил дорожнього руху, порядку поводження зі зброєю, боєприпасами, на льоду та водоймищах тощо.
Січень
Фахівець з охорони праці
Гвоздик Л.A. (основний виконавець), педагог-організатор Ягодзінська Л.О.  у взаємодії із
місцевим органом ДСНС та відділенням ГУНП національної поліції.
10
Забезпечити контроль за проведенням корекційної та просвітницької роботи з батьками щодо відповідального батьківства, толерантного ставлення до дітей.
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., класні керівники, вихователі (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
11
Аналізувати причини виникнення ризиків суїцидальних проявів, агресії, жорстокості та насилля серед дітей та учнівської молоді.
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., класні керівники, вихователі (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
12
Забезпечити залучення органів учнівського  самоврядування та батьківської громадськості до профілактичної роботи щодо попередження проявів суїциду, насилля та жорстокості в учнівському середовищі.
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., педагог-організатор Ягодзінська Л.О., класні керівники, вихователі (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
13
Розглядати на засіданнях педрад питання стану травматизму серед вихованців, учнів навчального закладу за участі представників служб у справах дітей, райдержадміністрації, міської ради, районного, міського центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, співробітників місцевих органів поліції про хід виконання заходів щодо превенції суїцидальної поведінки дітей.
Березень,
жовтень
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець щодо підготовки педради під головуванням директора закладу),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., фахівець з охорони праці  Гвоздик Л.A., педагог-організатор Ягодзінська Л.О.(співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
14
Висвітлювати в засобах масової інформації та на сайтах навчального закладу області досвід просвітницької та профілактичної роботи з суїцидальної превенції.
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В.
15
Забезпечити контроль за здійсненням заходів з профілактики порушень соціально-психологічної адаптації учнівської молоді до гострого і хронічного стресу, виховання взаємоповаги та навчання дітей і батьків засобам конструктивної взаємодії в сім’ї.
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., класні керівники, вихователі (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
16
Створити для дітей та їх батьків інформаційно-консультативні куточки з адресами, телефонами, режимом роботи установ та організацій, які надають кваліфіковану допомогу та послуги щодо захисту прав неповнолітніх (Національна дитяча “гаряча” лінія: 0800500225 – безкоштовно зі стаціонарних телефонів або 772 – безкоштовно з мобільних телефонів; служби у справах дітей райдержадміністрацій, міських рад, український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, районні, міські центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, районні та міські відділи, управління превентивної діяльності національної поліції).
Січень
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., класні керівники, вихователі (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
17
Організувати в навчальному закладі пункт з кризового консультування всіх учасників навчально-виховного процесу.
Січень
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В.
18
Вживати заходи щодо виявлення, послаблення і усунення соціально-психологічних та побутових причин і умов, які сприяють формуванню суїцидальної поведінки, зокрема, серед дітей-переселенців з тимчасово окупованих територій та зони АТО.
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., класні керівники, вихователі (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).
19
Забезпечити проведенням перевірок умов проживання, особливостей сімейного виховання учнів, які опинилися в складних життєвих обставинах
Протягом року
Практичний психолог Толок Н.В. (основний виконавець),           соціальний педагог                   Дмитришина Г.В., класні керівники (співпрацюють у тісній взаємодії з практичним психологом).

Немає коментарів:

Дописати коментар